Hudvård.

Ett av mina nyårslöften är att börja ta hand om min hud. Nu i höst så har det varit rent slarv. Tänkte testa på Cliniques hudvårdsserie, någon annan som har något bra förslag?
Emma

Vet att Rosenserien ska vara ruggigt bra! Men den finns bara att köpa på Life...

Anonym

Biotherm Aquasource, ruskigt bra!

Anonym

Dr.Hauschka, prisvärt och bättre än clinique anser jag

carro

mary kay!:)

Anonym

Clinique är bra men ganska stark för huden. Har läst att de gjort om innehållet i ansiktsvattnet nu så att de ska vara mildare. Även om jag har fet/blandhy så var nr 3 alldeles för stark så ett tips är att isåfall nöja sig med 2:an, beroende på din hudtyp såklart :)

Maria

Jag ska också ta bättre hand om min hud nästa år, så jag har bokat tid på en dermalogica salong o hoppas på att deras produkter är bra :) har hört att de ska vara super

Anonym

jag rekommenderar inte clinique! det är alkohol i det o det är verkligen inte bra för hyn! jag skulle gå till en hudterapeut och kolla vad dom tycker! :)

Anonym

biotherm är riktigt bra, lite dyrt bara...

Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, mina nyårsplaner osv.. Ha en trevlig kväll!

Amanda

Jag tycker apotekets grejer funkar jättebra, till rätt pris förstås! :)

J.

Det beror ju jättemycket på vilken hudtyp du har tror jag. Jag använder Clarins, är jättenöjd med dem!