Piercing.


jag vill ha en piercing, på nått av dom två ställena.
... vet inte vad som är snyggast.. do you?
..

på sidan

johanna

på sidan, det skulle vara supergulligt!

Anonym

Ett tips. Pierca dig aldrig någonstans i ansiktet.

S

På sidan tycker jag skulle va finast på dig...

Anonym

på sidan! lätt=)

anna

på sidan av läppen!

Anonym

Ett tips från mig också. Pierca dig aldrig i ansiktet! Förstör allt det söta! Folk kommer få ett helt annat intryck av dig.

Anonym

Varför förstöra ett så fint ansikte?

Emma

sidan!! du får inte pierca i mitten för mig

emma

sidan blir snyggast på dig.

Anonym

sidan lätt!

M

Om något så sidan

Maria

varför tkr alla sidan?? :O de är ju så hemskt fult!

Anonym

gör det inte..

Anonym

gört inte

tinna

men neeej ingen piercing!! du har för fint ansikte för att ha en jävla prick under läppen!!!

victoria

Jag tycker inte du ska ha någon alls , men är alltid kul att prova ju och är inget poblem att ta bort den om det inte skulle bli bra eller så :) På sidan då tycker jag !

Anonym

snälla, låt bli