Bloggtorrt.

Känns som det är en bloggtorka på G, det är ju inte så bra!
Så fram med massa förslag vad ni vill att jag ska skriva om.

J U L I A

din design är gryyyym! :)

Anonym

dagens outfit!

sannie

hoppas du har haft en fin dag idag

Anonym

mer personligt och mer vardag tycker jag :)

s

Jag har fått hem mina skor, dom är faantastiska. Kakka saknar dig btw.

elin

åh.. i want to see!

men vi måste ses på lovet, alla girls. jag jobbar så mycket bara men ändå, En påskkväll måste vi ha :D

s

ja absolut! ses på yogan imorgonbitti, right? :)

e

elin, lunch imorn?:D

elin

nej jag kommer inte på hälsopedagogiken imorn för jag ska till musikens hus och sminka. Så S du kan ju säga till henne att jag var tvungen att vara på praktikplatsen. Och emma jag får se om vi kan äta lunch eftersom jag kommer vara i musikens hus men vi kan höras runt 12 iaf =)

Anonym

dagens outfit, hår, smink!

emma

Du kan få göra olika varianter av lockar på mitt hår med plattången och visa dom andra hur man gör :)

sofia

mer musik! & dagens outfit & typ berätta sånt man inte vet om dig

A

Tycker om din design ... Hade verkligen behövt some help "/ ... :) Ha en bra dag annars !

Anonym

Dagens outfit, frisyrer, smink, filmtips, boktips =) allt di gör är jättebra! skrriv mer, mer, mer...