Vilka är ni?

en fråga jag undrar varje dag.. vilka läser min blogg?
kan ni inte vara trevliga och presentera er? vore hur kul som helst.
hmm.. så kan vi se om vi får fram 150 st olika namn i detta inlägg... okej ? :D
update.. 20 % av mina läsare existerar... "yeeey"!
Anonym

carolin

Johanna

Jag :D

Anonym

Ylva ;D

selin

jag :)

Maya

Jag vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg, men gjorde det någon gång av en slump och så fastnade jag. Den är så mysig :)

emma

emma, 17, blekinge.

Anonym

Amanda Myhrberg :)

Anonym

Camilla såklart ! ;)

Friiiida

Frida , 15 (snart 16), lövstalöt ;)

johanna

johanna hansson ;)

Elin Löfgren

Elin , 16 år. bälinge.

älskar bloggen :)<33

ps. ja va rädd för dig & tinna när ja gick i 5:an , haha :D(a)

lisa

funning, trogen läsare (;

Anonym

Helena P :)

maria

kom inpå din blogg, du skriver om intressanta saker. så varför inte läsa

Emma

Syster :)

Ellinor

Ellinor

Ida

Jag läser din blogg varje dag. /Ida

Matilda

.. heter jag och läser din blogg!

sofia

Sofia

Anonym

ledsen att jag skickat många men jag trodde inte de kom fram S:

sofialinnéa

jag brukar titta in i din blogg :)

Linnéa

Älskar att läsa din blogg :)

emma

emma, everyday my dear ;)

Emma

:)

Anonym

Amanda lövström

Johanna

Johanna Hallenberg. Fyriskolan och mycket trogen läsare :)

M

Moa heter jag..

Anonym

Josefin Borgström:)